Wednesday, December 05, 2007

nagsakit ang puson

nilabay ra ko kadali
kay mangihi
nya naa man ka,
imbis magdagan
nikinto nalang ko paglakaw.

ngano maikog man ko nimo
wala man dapat ko ika uwaw
wala man untay nagbabag
sa dalan padung sa CR
ug sa luna na imong gilinkuran

pero kaybaw ko naa kay
mata sa imong aping
kini makakita
ug dili mamilok
feeling naku, mura ra kog nag bahag
ug gision na panapton

kapuya sad aning
ma crush oi
ma-conscious maski gamayng matang
magsakit nalang kini akong puson
apan wala kini padulngan.

hay pastilan..
maka ihi man sad ta anig ahat'

2 comments:

Chai said...

i like this poem, ley. Alex says he wants to get us into one of his ten-minute plays, and says we're perfect for the roles he has in mind. I will send him your number. Weeee!!! come to think of it, sa tibuok panahon nga atong gigahin ining atong kalaki nga gitawag natong teatro, wa pa ta magkakuyog sa usa ka eksena.

liyo_denorte said...

bitaw nuh, strange..

=)

cgcg.. keep me posted..
amping kanunay chai..

Follow this blog with bloglovin

Follow my_hotmug

Bjork! Bjork! Bjork!

2

As Time Goes By

Trekkers