Thursday, April 17, 2008

sa akong kapungot

ako nang gilubong akong kamot
sa kalagot
sa kasamok
sa kapungot

ug sa dihang nahi-abot ka
hala, wala kay swerte
ikaw ang nabuthan sa akong kalagot
ayaw ko basola kung nabusdakan tika
ayaw ko mahaya kung nag-abot ta
karong adlawa
kay ikaw ang nag-pasegrab ani akong
ni-upos nga pasensya

dah, nabuthan ka noon
sa akong kapungot
nawindang ka sa akong kasilag
napaknit imong pagbati
natunok ka sa akong gimpangsabwag na thumbtacks
busa imong gi kamang ang yawe
sa imong luspad na kapalaran

dili gyud ko mangayog pasaylo
dili ko mangayog despensya
kay wala ka masayod sa akong gibati
tulo na ni kaadlaw nga ako nagpailub
gi-kumkum kining pasensya nga nag'awas-awas
bahala ka uroy
kung mangaway ka
bahala ka uroy
kung mag-yawyaw ka

ayaw ko samoka
leche ka!

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow my_hotmug

Bjork! Bjork! Bjork!

2

As Time Goes By

Trekkers