Monday, September 15, 2008

ay, mauwaw ko...

ayaw ko tan-awa
bati kog nawong
adunay daghang buslot
ug butlig-butlig
nga gimpang sablig
sa akong nawong

ayaw totoki
muborot nya nag samot
muhobag, mamula o
basin pa, moboto'
murag bomba

i hope dili ka
ma-turned off
ayaw kabalaka,
mawala ra ni
human sa akong pag-regla

kaybaw baya ka,
nga bag-o ra ko ni-daga
kaybaw baya ka,
nga daghang kahibulungang
nanga'hitabo sa 'kong
kalawasan nga nagpabiling
misteryoso sa pagka'karon

so please
bear with me...
I can show you other things
if you like...

or, if ganahan gyud ka og
adventure, pwede nato
palungon ang suga

kay sulti nila:
"adunay mga sagradong matang
ang makaplagan sa kangit'ngit"

basta kay ayaw lang gyud ug
ka-turned off ha...
kay ako,
pwerte baya ko'g
kaibog nimo
maski ang imong ilong
murag palwa.

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow my_hotmug

Bjork! Bjork! Bjork!

2

As Time Goes By

Trekkers