Monday, May 18, 2009

sa panahon sa ting' uwan

nag sigi na sad ug pag dagum
nag sigi na sad pag taligsik
sa katugnaw ug sa kamingaw sa panahon
gusto kong tilapan
ang pisik nga nitugpa sa akong ngabil
pisik sa imong tinanawan
pisik sa imong kalami
pisik sa imong pag bati
gusto kung musoksok diha sa imong ilok
ug magpainit sa imong kilid
gusto naku masinati
ang kaharuhay sa imong ginhawa
nga init init sa akong tangkugo
gaksa ko, gaksa ko palihug
ug aron mahunong ko sa pagkurog
gaksa ko, gaksa ko intawn
ug aron mahiluna na ang nahisaag kung kalag
nga gikapoy na sang sigeg dagan
apan sumala pa sa kanta ni whitney houston
ikaw ba magpabilin, o ikaw ba mudagan palayo?

sa pagkakaron,
nagsige pa ug busdak
ang uwan
sa akong mga mata
nga nalumos sa luha.

No comments:

Follow this blog with bloglovin

Follow my_hotmug

Bjork! Bjork! Bjork!

2

As Time Goes By

Trekkers